søndag 9. oktober 2011

Party party!

Knettsetra er stedet vi skal kose oss og feire dagen vår med alle vi er glade i.
Dette har jeg en god følelse på!
Knettsetra er jo et av de stedene som holder glade slalom og snow board kjørere mette på mat og øl midt i skibakken under vinterses songen.
Og med upåklagelig stemning under den årlige Seterrocken.
Men om sommeren er det et idyllisk sted, med levende dyr og herlig fjelluft.
Knetsetra hovedhus. Det hvite teltettaket bak er der vi skal spise middag.
Trysilfjellet i bakgrunnen.

Inne hvor vi skal spise.

Vi har allerede kommet godt i gang med planlegging av mat og drikke. Som vi gleder oss!
Var der i sommer for å hilste på Elin og Bjarte som driver Knettsætra. Snakke litt, å ta noen bilder.
Herlige folk, og SÅ hjelpsomme, dette kan ikke bli annet enn en fantastisk dag.
Vi kjøpte oss middag av kokken Markus (som også skal kokkelere for oss), herlig! Så god mat!
Vi har jo fått tilsendt forslag på hva vi kan få. Det var nesten for vanskelig å velge mellom alle de gode forslag, men desserten var enkel.
For den vi fikk i sommer var så god at vi like så godt tar den under bryllupet også.
Ikke en vanlig bryllups dessert, men det er bare kult, og den passer stilen vi skal ha.
Gleder meg til å smake på middagen vi har valgt. Den holder vi hemmelig så lenge.
Men kan vel si det er begges favoritt mat.

Stallen. Her skal vi ha festen etterpå.
Her skal det ryddes til danseplass.
Her skal Brothers & Nephews spille

Nå er det bare å bestemme seg på hvordan vi skal pynte bordene.
Elin ble jo nesten like gira som meg, og kom med masse gode forslag til dekorering og pynt.
Det jeg har gjort så lang er å kjøpe meg 40 stk. Norgesglass som skal være "tema" gjengangeren i dekoren.
Må bare finne på noe smart da. Forslag tas i mot med takk.

Bilde fra bloggen til Minde. Der jeg kjøpte en del av glassene fra.


- Tina

1 kommentar:

  1. Bryllupet blir kjempe bra Tina! Høres så koselig ut at sammen:))

    SvarSlett